2010/04/07

DEAC saņem jaunu DELL partnera statusu

Eiropas datu centru operators „DEAC” saņēmis nozīmīgu korporācijas „DELL” novērtējumu - partnera statusu „DELL Enterprise Certified Architecture Partner”. Jaunais statuss ir apliecinājums DEAC iespējām sniegt augsta līmeņa IT risinājumu servisu, kas ļauj turpināt iesākto stratēģiju klientu konkurētspējas stiprināšanai Latvijas un starptautiskajā tirgū un nodrošināt efektīvu uzņēmuma izmaksu samazinājumu.

Pirms gada DEAC noslēdza līgumu ar vienu no pasaulē zināmākajiem datortehnikas ražotājiem DELL, kļūstot par tā produkcijas oficiālo izplatītāju Latvijā. Tagad ar lepnumu varam paziņot, ka ļoti īsā laikā esam spējuši pierādīt savu darbinieku augsto kompetenci un sasniegt kvalitatīvi augstāku sadarbības līmeni, saņemot statusu „DELL Enterprise Certified Architecture Partner”. Galvenokārt tas ir liels ieguvums mūsu klientiem, jo sniedz iespēju ekonomiski saprātīgāk izmantot DELL risinājumus un ātrāk saņemt kvalificētu speciālistu atbalstu,” pastāstīja DEAC valdes priekšsēdētājs Andris Gailītis.


DELL Enterprise Certified Architecture Partner” statuss paredz, ka tā ieguvēji saviem klientiem spēj piedāvāt augstāka līmeņa servisu par mazākām izmaksām, rezultātā ātrāk, labāk un gudrāk samazinot IT pārvaldības kopējās īpašumtiesību izmaksas (Total Cost of Ownership – TCO) un iegūstot lielāku investīciju atdevi (Return on Investment - ROI). „Lai iegūtu „DELL Enterprise Certified Architecture Partner” statusu, DEAC darbiniekiem bija jānokārto vairākas pārdošanas un tehniskās sertifikācijas un uzņēmumam jāsasniedzas noteikts ienākumu līmenis. Šis novērtējums ir ne vien profesionalitātes, bet arī uzticības apliecinājums, ka DELL iesaka DEAC saviem klientiem kā zinošu partneri, kurš ir spējīgs realizēt vērienīgus IT projektus,” norāda A.Gailītis.


Sadarbības paplašināšana ar vienu no pasaulē izplatītākajiem personālo datorsistēmu ražotājiem ļauj efektīvi izmantot jaunākos industrijas sasniegumus atbilstoši klienta vajadzībām. DELL produkcija ir viena no pieprasītākajām visā pasaulē kā privātā sektora uzņēmumos, tā arī valsts iestādēs. „Pēdējā laikā DELL pievērš pastiprinātu uzmanību partnerattiecību tīkla attīstīšanai un partneru kompetences paaugstināšanai, nodrošinot praktisku atbalstu un apmācības. DEAC korporatīvajiem klientiem īpaši noderīgs būs DELL inženieru atbalsts, izstrādājot augstas klases risinājumus,” uzsvēra A.Gailītis.


Par DEAC:

DEAC ir Eiropas datu centru operators. Kompānijas pamatdarbība ir orientēta uz datu centru un IT ārpakalpojumu sniegšanu Eirāzijas mērogā. DEAC datu centru (DC „Rīga” un DC „Grīziņkalns”) serveru telpu kopējā platība ir 1000 m2. Enerģijas nodrošinājuma shēmas līmenis ir līdz TIER IV, komunikāciju pieslēgumi nodrošina tiešo savienojumu ar visiem Krievijas reģioniem, t.sk. Maskavā (MSK-IX) un Sanktpēterburgā (SPB-IX), kā arī sasniedz tādus lielus Eiropas datu apmaiņas punktus kā Amsterdamas (AMS-IX), Frankfurtes (FDE-CIX), Londonas (LINX), Rīgas (LIX) un citu lielo pilsētu, kur ir interneta pieslēgums nepieciešamajā ātrumā.

Kompānijai DEAC uzticas vairāk kā 2000 klienti no 20 pasaules valstīm, piemēram, Lietuvas, Igaunijas, Krievijas, Ukrainas, Vācijas, Spānijas, Somijas, Šveices un Nīderlandes. Lielākie klienti ir Spānijas telekomunikāciju operators Telefonica, Danske Bank, UniCredit Bank, Latvijas Banka, Rietumu Banka, inbox.lv, one.lv, Elko Group, „DEPO DIY”, Microsoft Latvia, Philips Baltic, „TV3 Latvija”, “AAS Balva”, “Kvadra pak” u.c.

Kompānija „DEAC” ir izstrādājusi Latvijā populārāko skolvadības sistēmu e-klase.


Kontakti:

Olegs Naskidajevs,
DEAC mārketinga un attīstības departamenta vadītājs
Tālr. +371 6707 2100, +7 499 5029 722
Mob. +371 2917 0284, +7 926 448 2657

e-pasts: onaskidajevs@deac.eu

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru