2010/06/21

DEAC turpina investēt infrastruktūras attīstībā

Eiropas datu centru operators SIA „DEAC” turpina veikt nopietnas investīcijas datu centru infrastruktūras modernizēšanā un attīstīšanā. Jūnijā datu centrā „Rīga” tika uzstādīti 30 jauni APC serveru skapji, jo pieaug Eiropas un Āzijas klientu pieprasījums pēc DEAC piedāvātajiem datu glabāšanas risinājumiem, kas apvieno Eiropas līmeņa kvalitāti un drošību par nesalīdzināmi zemāku cenu. 

Kopš 2009.gada septembra, kad tika atklāts Baltijā lielākais datu centrs „Rīga”, DEAC ir aktīvi pievērsies ārvalstu tirgu apguvei. „Uzņēmuma ilgtermiņa attīstības stratēģijas ietvaros aktīvi tiek kāpināts pakalpojumu eksporta īpatsvars, jo ārpus Latvijas robežām pieprasījums ir atbilstošāks tām iespējām un jaudām, ko DEAC datu centri var piedāvāt. Šobrīd reāli ir noslēgti vairāk kā desmit līgumi ar lieliem ārvalstu uzņēmumiem par datu centru pakalpojumu izmantošanu un vairāk kā 50 projekti tiek izskatīti un virzīti uz reālu sadarbību,” situāciju raksturoja A.Gailītis, piebilstot, ka augošais pieprasījums liek domāt par datu centra platības palielināšanu ātrāk, nekā sākotnēji tika plānots. 

Darbība starptautiskajā arēnā arī datu centru operatoriem diktē stingras prasības, kas attiecas uz infrastruktūras atbilstību augstākajiem kvalitātes standartiem. Tādēļ gan iepriekš iegādātie, gan arī 30 jaunie no „APC” (American Power Conversion) iepirktie serveru skapji tiek turēti īpaši ar dažādām ventilācijas, uzraudzības un drošības sistēmām aprīkotās telpās. „Diemžēl Latvijas uzņēmumu ierobežoto finansiālo resursu dēļ ne vienmēr var ielauzties Eiropas un Āzijas tirgos ar skaļām reklāmas kampaņām un galvu reibinošiem mārketinga gājieniem. Tas, ko mēs piedāvājam, ir Eiropas līmeņa kvalitāte un drošība par cenu, kas ir nesalīdzināmi mazāka nekā līdzīgiem datu centriem. Rezultātā klientam tiek garantēta biznesa aizsardzība un nepārtrauktība jebkuros apstākļos,” norāda A.Gailītis. 

Tas, ka šāda stratēģija atmaksājas, liecina klientu skaita pieaugums. Tas, ka šāda stratēģija atmaksājas, liecina klientu skaita pieaugums. Taču tas nebūt nenozīmē, ka līdz ar to DEAC datu centru iespējas būtu izsmeltas. Otrajā paplašināšanās kārtā tuvākajā laikā datu centra „Rīga” platību plānots palielināt līdz 1400 m2, kas paredzēts 500 serveru skapju vietām ( 20 000 serveru vietām. Maksimālā iespējamā platība ir vairāki tūkstoši m2 virs 1000 serveru skapjiem (40 000 serveru vietām). Kā uzsver A.Gailītis, DEAC serveru telpās atrastos vieta visiem Latvijas serveriem, vien pašiem uzņēmējiem jāizvēlas, vai viņi vēlas turēt savus serverus īpaši aprīkotā datu centrā, vai nedrošos un šaubīgos mājas vai ofisa apstākļos. 

Par DEAC:
DEAC ir Eiropas datu centru operators. Kompānijas pamatdarbība ir orientēta uz datu centru un IT ārpakalpojumu sniegšanu Eirāzijas mērogā. DEAC datu centru (DC „Rīga” un DC „Grīziņkalns”) serveru telpu kopējā platība ir 1000 m2. Enerģijas nodrošinājuma shēmas līmenis ir līdz TIER IV, komunikāciju pieslēgumi nodrošina tiešo savienojumu ar visiem Krievijas reģioniem, t.sk. Maskavā (MSK-IX) un Sanktpēterburgā (SPB-IX), kā arī sasniedz tādus lielus Eiropas datu apmaiņas punktus kā Amsterdamas (AMS-IX), Frankfurtes (FDE-CIX), Londonas (LINX), Rīgas (LIX) un citu lielo pilsētu, kur ir interneta pieslēgums nepieciešamajā ātrumā.
DEAC uzticas vairāk kā 2000 klienti no 20 pasaules valstīm, piemēram, Lietuvas, Igaunijas, Krievijas, Ukrainas, Vācijas, Spānijas, Somijas, Šveices un Nīderlandes. Lielākie klienti ir Spānijas telekomunikāciju operators Telefonica, Danske Bank, UniCredit Bank, Latvijas Banka, Rietumu Banka, inbox.lv, one.lv, Elko Group, „DEPO DIY”, Microsoft Latvia, Philips Baltic, „TV3 Latvija”, “AAS Balva”, “Kvadra pak” u.c. 
Kompānija „DEAC” ir izstrādājusi Latvijā populārāko skolvadības sistēmu e-klase.

Kontakti:
Olegs Naskidajevs, 
DEAC mārketinga un attīstības departamenta vadītājs
Tālr. +371 6707 2100, +7 499 5029 722
Mob. +371 2917 0284, +7 926 448 2657
e-pasts: onaskidajevs@deac.eu
www.deac.lv 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru