2010/07/29

Krievijā, Ukrainā un Baltkrievijā izvēlās DEAC

Statistika liecina, ka pēdējo 3 mēnešu laikā vairākkārtīgi ir pieaugusi Krievijas, Ukrainas un Baltkrievijas vidējā un lielā biznesa interese par Eiropas datu centru operatora SIA „DEAC” infrastruktūras izmantošanu. Pamata orientācija veidot rezerves datu centrus uz DEAC augsti kvalitatīvas un drošas infrastruktūras nodrošina uzņēmumiem biznesa aizsardzību, administratīva spiediena reducēšanu, aizsardzību no reideru uzbrukumiem un zemākas izmaksas.

Kopumā datu centru tirgū DEAC darbojas jau no 2000. gada un pēdējo 3 gadu laikā ir izveidojusies produktīva sadarbība ar Krievijas, Ukrainas un Baltkrievijas klientiem, kuri DEAC datu centros uzglabā arvien vairāk svarīgākos datus papildu drošībai.  Šī gada pēdējo 3 mēnešu laikā ir būtiski pieaudzis gan noslēgto līgumu skaits, gan arī līgumu parakstīšanai tiek virzīti vairāki desmiti projektu ar lielajiem Krievijas, Ukrainas un Baltkrievijas uzņēmumiem.

„Krievijas, Ukrainas un Baltkrievijas uzņēmumiem DEAC datu centri ir interesanti galvenokārt dēļ iespējas centralizēti izvietot datus vismaz 2 dažādos ģeogrāfiskos punktos, kas garantē 100% pārliecību par to pieejamību visu diennakti jebkuros force - majeure apstākļos no jebkura Eirāzijas reģiona, diversificē iespējamos riskus un ir pamatā veiksmīgai biznesa attīstībai par cenu, kas ir nesalīdzināmi izdevīgāka. Turklāt izvietojot datus DEAC datu centros Krievijas, Ukrainas un Baltkrievijas klienti tiek pasargāti no administratīvā spiediena, reideru uzbrukumiem un vardarbīgas valsts iestāžu iejaukšanās biznesā,” pieredzē dalās DEAC valdes priekšsēdētājs Andris Gailītis.

Īpaši spilgti pastiprinātā interese par rezerves datu centru veidošanu, izmantojot DEAC infrastruktūru, parādījās pēdējā Maskavā notikušajā konferencē „Datu centru pasaule 2010” (01.-02.06.2010.) un apaļā galda diskusijās „Datu centru tirgus Krievijā” (08.04.2010.) un „IKT infrastruktūra finanšu sektorā” (15.04.2010.), kurās DEAC piedalījās. „Vērtējumi no dalībniekiem ir ļoti pozitīvi – DEAC datu centru infrastruktūra ir pieprasīta Krievijas biznesa struktūrās, jo esam Eiropas datu centru operators un mūsu piedāvājums sniedz ļoti daudzas priekšrocības Krievijas uzņēmumiem. Sarunas un diskusijas vēlreiz ļāva nostiprināt pārliecību, ka DEAC datu centri un pakalpojumi, inovācijās un kvalitātē neatpaliek un ir pat soli priekšā lielai daļai Krievijas IT uzņēmumu,” par galvenajiem secinājumiem pēc līdzdalības nozares pasākumos stāsta mārketinga un attīstības departamenta vadītājs Oļegs Naskidajevs.

Augsto tehnoloģiju izdevuma „CNews” veiktā Krievijas kompāniju IT direktoru aptauja par 2009.gadu parāda, ka lielākās IT investīcijas tika veiktas datorresursu atjaunošanā un tikai 20% respondentu atzina, ka veikuši savu datu centru izbūvi vai modernizāciju. Tiek prognozēts, ka 2010.gadā šī daļa sasniegs tikai 16%. Analītiķi norāda, ka iemesls tendencei ir šāda veida projektu dārdzība, laikietilpība un sarežģītība. „Rietumvalstu uzņēmumi jau sen ir apzinājušies, ka rezerves datu centrs un katastrofas seku novēršana (disaster recovery) ir absolūti saistīti jēdzieni. Iemesli datu centru ārpakalpojumu izmantošanai pamatā ir ekonomiskais izdevīgums, drošība un personāla kvalifikācija. Piemēram, šodien rezerves datu centru izveidošana uzņēmumam no vidējā biznesa var izmaksāt sākot ar dažiem tūkstošiem EUR, kas ir nesalīdzināmi lētāk par iespējamiem finansiālajiem zaudējumiem visu datu zuduma gadījumā” skaidro A.Gailītis.

Par DEAC:
DEAC ir Eiropas datu centru operators. Kompānijas pamatdarbība ir orientēta uz datu centru un IT ārpakalpojumu sniegšanu Eirāzijas mērogā. DEAC datu centru (DC „Rīga” un DC „Grīziņkalns”) serveru telpu kopējā platība ir 1000 m2. Enerģijas nodrošinājuma shēmas līmenis ir līdz TIER IV, komunikāciju pieslēgumi nodrošina tiešo savienojumu ar visiem Krievijas reģioniem, t.sk. Maskavā (MSK-IX) un Sanktpēterburgā (SPB-IX), kā arī sasniedz tādus lielus Eiropas datu apmaiņas punktus kā Amsterdamas (AMS-IX), Frankfurtes (FDE-CIX), Londonas (LINX), Rīgas (LIX) un citu lielo pilsētu, kur ir interneta pieslēgums nepieciešamajā ātrumā.
Kompānijai DEAC uzticas vairāk kā 2000 klienti no 20 pasaules valstīm, piemēram, Lietuvas, Igaunijas, Krievijas, Ukrainas, Baltkrievijas, Vācijas, Spānijas, Somijas, Šveices un Nīderlandes. Lielākie klienti ir Spānijas telekomunikāciju operators Telefonica, Danske Bank, UniCredit Bank, Latvijas Banka, Rietumu Banka, inbox.lv, one.lv, Elko Group, „DEPO DIY”, Microsoft Latvia, Philips Baltic, „TV3 Latvija”, “AAS Balva”, “Kvadra pak” u.c.
Kompānija „DEAC” ir izstrādājusi Latvijā populārāko skolvadības sistēmu e-klase.

Plašāka informācija:
Olegs Naskidajevs, DEAC mārketinga un attīstības departamenta vadītājs
Tālr. +371 6707 2100, +7 499 5029 722;
Mob. +371 2917 0284, +7 926 448 2657, +7 921 889 9022, +375 299 430 290
e-pasts: onaskidajevs@deac.eu; http://www.deac.lv

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru