2010/12/08

DEAC būtiski nostiprina savas pozīcijas Krievijā, atklājot pārstāvniecību Maskavā

Nākamais stratēģiskais solis Eiropas datu centru operatora DEAC darbības attīstībā NVS valstīs un Eiropā ir realizēts - 2010. gada novembrī Krievijas galvaspilsētā Maskavā DEAC atklāja savu pirmo ārvalstu pārstāvniecību. Kopējais projektu skaits Krievijā jau ir pārsniedzis 200, un ar jaunās pārstāvniecības atvēršanu DEAC būtiski nostiprina savas pozīcijas darbā ar Krievijas klientiem un partneriem. Nākamo 3 gadu laikā DEAC plāno atvērt vēl citas pārstāvniecības Eiropas un NVS valstīs, kā arī palaist ekspluatācijā jaunus lielus datu centrus Eiropā, kļūstot par pārliecinošu IT līderi Baltijā.

Eiropas datu centru operators DEAC, kura darbība ir orientēta uz IT ārpakalpojumu sniegšanu Eirāzijas un Amerikas mērogā, veiksmīgi noslēdz 2010.gadu, novembrī atklājot pirmo DEAC ārvalstu pārstāvniecību Krievijas galvaspilsētā Maskavā, Sadovničeskaja ielā 82, netālu no metro stacijas „Paveleckaja”. „Maskavā atklātā pārstāvniecība kopumā ir loģisks DEAC attīstības turpinājums, un tā apliecina DEAC kā IT jomas eksperta pozīcijas Krievijas biznesā,” stāsta DEAC valdes priekšsēdētājs Andris Gailītis, piebilstot, ka aktīva DEAC publiskā darbība Maskavā un Sanktpēterburgā šajā gadā viennozīmīgi ir bagātinājusi nostabilizējušos Krievijas IT dzīvi datu centru segmentā ar jaunām biznesa aizsardzības un datu izvietošanas iespējām Eiropas Savienības teritorijā un IT izmaksu samazināšanu līdz pat 40%.

„Jaunā Krievijas pārstāvniecība būtiski atvieglos DEAC operatīvo darbību ar Krievijas pasūtītājiem un partneriem – Krievijas vidējā un lielā biznesa spēlētājiem,” atzīmē A.Gailītis, īpaši uzsverot DEAC projektu skaita nopietno pieaugumu ārpus Baltijas 2010.gada laikā. Šobrīd ārvalstu projektu skaits ir sasniedzis 300, divas trešdaļas no tiem ir tieši no Krievijas pasūtītājiem. Īpašs pieprasījums ir pēc IT risinājumiem uz DEAC izvērstās datu centru tīkla bāzes, kas pieejami pasūtītājiem vienas stundas laikā, vai mākoņskaitļošanas (cloud computing) tehnoloģijām Eiropas datu centru kontekstā pēc pieprasījuma. Kopumā tas tikai apstiprina Gartner analītiķu prognozes un vērtējumus 2010.gadam serveru risinājumu un mākoņu tehnoloģiju virtualizācijas jautājumos ar piekļuves saņemšanu minimālā laikā jaudīgiem un apjomīgiem serveru un programmu datu centru resursiem.

„2011.gadā DEAC plāno turpināt darbu pie savu pozīciju stiprināšanas un savas klātbūtnes ģeogrāfisko robežu paplašināšanas NVS un Eiropas valstīs,” stāsta DEAC mārketinga un attīstības departamenta vadītājs Oļegs Naskidajevs, īpaši uzsverot faktu, ka pēc Baltijā lielākā datu centra „Rīga” atvēršanas 2009.gada beigās un DEAC Maskavas pārstāvniecības atklāšanas šī gada novembrī uzņēmuma vadība izvirza šādus stratēģiskās attīstības uzdevumus: jaunu pārstāvniecību atklāšanu NVS un Eiropas valstīs un vēl dažu datu centru atvēršanu Eiropas teritorijā nākamo trīs gadu laikā, kas vēl vairāk nostiprinās DEAC pozīcijas Austrumeiropā. „DEAC konkurētspējas priekšrocības ir acīmredzamas, savukārt sadarbība ar DEAC izraisa arvien lielāki uzticību no Krievijas, Ukrainas, Eiropas un citu pasaules reģionu vidējā un lielā biznesa pārstāvju puses,” apkopo O.Naskidajevs.

Par DEAC:
Baltijā lielākā Eiropas datu centru operatora DEAC pamatdarbība ir orientēta uz datu centru un IT ārpakalpojumu sniegšanu Eirāzijas un Amerikas mērogā ar mērķi izveidot pasūtītājam pamata, rezerves un papildu datu centru, nodrošinot viņa biznesa aizsardzību un galvenais – izdevumu samazināšanu līdz pat 40% nākamo 3-5 gadu laikā.

Eiropas savienības teritorijā izvietoto un pēc TIER IV projektēto DEAC datu centru (DC „Rīga” un DC „Grīziņkalns”) kopējā jauda ir 630 serveru statņi jeb 25 000 U1 serveri. Tiešajiem šifrētajiem telekomunikācijas kanāliem no Rīgas uz visiem Krievijas Federācijas reģioniem un citām lielākajām NVS un Eiropas valstīm (MSK-IX, SPB-IX, UA-IX, AMS-IX, DE-CIX, LINX, LIX u.c.) piemīt augsta drošības pakāpe, ātrums un savienojamība.

DEAC centrālais ofiss Rīgā un DEAC Krievijas pārstāvniecība Maskavā apkalpo vairāk kā 2000 klientus no 20 pasaules valstīm. Pasūtītāji no tādām valstīm kā Krievija, kur projektu skaits sasniedzis jau vairāk kā 200, no Ukrainas, Vācijas, Spānijas, Somijas, Zviedrijas, Holandes, Baltijas valstīm jau vairāk kā 10 gadu garumā uztic savus datus DEAC. DEAC klientu sarakstā figurē tādas labi zināmas Eiropas kompānijas kā Spānijas telekomunikāciju operators „Telefonica”, bankas „Danske Bank”, „UniCredit Bank”, „Latvijas Banka” un „Rietumu Banka”, Elko Group, e-pasta sistēmas „inbox.lv un „one.lv”, lielās Latvijas kompānijas „DEPO DIY”, „TV3 Latvija/ Star FM”, “AAS Balva”, “Kvadra pak”, „Energoremonts”, „Elektroskandia” u.c.

DEAC ir izstrādājusi Latvijā populārāko skolvadības sistēmu e-klase (www.e-klase.lv). Vairāk kā 60% Latvijas skolu, to skolotāju, skolēnu un viņu vecāku ir aktīvi sistēmas lietotāji. Prognozējams, ka visa 2010.gada decembra laikā sistēmā tiks savadīti 6 miljoni atzīmju.

Tuvāko gadu laikā DEAC plānos ietilpst principiāli jaunu pakalpojumu ieviešana uz mākoņskaitļošanas (cloud computing) tehnoloģiju bāzes, jaunu datu centru atvēršana Eiropas teritorijā un jaunu pārstāvniecību atklāšana NVS un Eiropas valstīs.

Kontakti:
Oļegs Naskidajevs,
DEAC mārketinga un attīstības departamenta vadītājs
Mob. +7 926 448 2657, +7 921 889 9022, +375 299 430 290, +371 2917 0284, +1 347 749 0410
Skype – olegs.naskidajevs
ICQ – 627768166
e-pasts: onaskidajevs@deac.eu
www.deac.lv

DEAC Centrālais ofiss
Maskavas iela 459, Rīga, LV-1063
Tālr. +371 6707 2100, +7 499 5029 722

Krievijas pārstāvniecība
Krievija, Maskava, Sadovničeskaja iela 82, p.6, birojs 2058
tālr. +7 495 225 9 333, +7 926 046 9900

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru