2011/02/25

Pozitīvas atsauksmes par tūrisma mārketinga video

Jaunie Latvijas tūrisma tēla video materiāli rosinājuši plašu sabiedrības interesi un pozitīvas tūrisma, reklāmas un komunikāciju nozares speciālistu atsauksmes.

“Pēc video materiālu ievietošanas interneta vietnēs tie ir aktīvi skatīti, pārsūtīti, ieteikti un ievietoti dažādos sociālajos tīklos, ko arī gribējām panāk. Saņemtas arī daudzas pozitīvas atsauksmes gan no tūrisma nozares pārstāvjiem, gan reklāmas speciālistiem, gan ar šīm jomām nesaistītiem interesentiem,” secina TAVA direktors Armands Slokenbergs.

Latvijas Tūrisma aģentu asociācijas vadītāja Kitija Gitendorfa jaunos video materiālus vērtē kā ļoti labus un teic, ka arī tūrisma nozare, tūrisma aģentūras, kas būs šo materiālu lietotājas, novērtējušas atzinīgi. “Tas ir labs tālākais solis mūsu jaunās tūrisma mārketinga stratēģijas realizēšanai. Simpātiski, ka tas ir stāsts, nevis tradicionāls reklāmas klips un perfekti atbalsta jauno saukli “Best enjoyed slowly” (Izbaudi nesteidzoties!). Tie noteikti ir iedvesmojoši materiāli, kādi ir nepieciešami tūristu uzrunāšanai,” pauž Kitija Gitendorfa. Viņa piebilst, ka video materiāli jau atzinīgi tika novērtēti un interesentu uzmanību piesaistīja starptautiskajā tūrisma izstādē “MATKA 2011” Somijā šā gada janvārī.

Latvijas Reklāmas asociācijas prezidents, “MMS Communications Latvia” direktors Ģirts Ozols teic, ka arī TAVA konsultatīvā padome “bija gandarīta, ka ir izveidots jēgpilns reklāmas produkts, kas adresēts mērķtirgu auditorijām”. “Ticami, viegli, nesamāksloti un profesionāli veidots materiāls pēc “Adell Saatchi & Saatchi” koncepta un ar Vides Faktu studijas realizāciju”. “TAVA tuvākā laika izaicinājums konkrētajā projektā ir izveidot un realizēt pārdomātu komunikāciju, izmantojot radīto saturu, kā arī jāturpina strādāt, radīt arī citiem mērķtirgiem paredzētus produktus,” perspektīvu iezīmē Ģirts Ozols, kurš ir arī TAVA konsultatīvās padomes loceklis.

Latvijas tūrisma informācijas organizāciju asociācijas "LATTŪRINFO" pārstāve un Tukuma Tūrisma informācijas centra (TIC) vadītāja Ingrīda Smuškova vērtē, ka video filma ar jauko atmosfēru labi piesaista uzmanību un rosina interesi, un tā noteikti patiks zviedriem. Viņasprāt svarīgi, lai tai pēc tās noskatīšanās interesenti viegli varētu atrast detalizētāku informāciju par tūrisma piedāvājumiem Latvijā. Ingrīda Smuškova domā, ka tie tūrisma informācijas centri, kuru mājaslapas tehniski pieļauj video ievietošanas iespējas, šīs filmiņas varētu izmantot un ievietot savās mājaslapās.

Latvijas tūrisma tēlam atbilstošas video filmas un interaktīvā prezentācijas pēc TAVA pasūtījuma izgatavojusi Vides filmu studija, kas bija autors arī muzikālajai Latvijas tēla videovizītkartei «Welcome to Latvia», kas 2004. gadā uzvarēja Starptautiskajā tūrisma filmu konkursā Ukrainā.

Video materiāli pieejami TAVA mājas lapā www.tava.gov.lv, tie tiek izmatotas dažādām mārketinga aktivitātēm. Tos lejuplādēt un bez maksas izmantot savām mārketinga un reprezentācijas vajadzībām var visi tūrisma nozares pārstāvji, ienākošā tūrisma veicinātāji.

Līdz šim izgatavota video filma par zviedru ceļotāju atklāsmēm Latvijā, kopsavilkuma stāsts par apskates objektiem, kā arī interaktīvā prezentācija ar izziņas informācija par to, ko redzēt un ko darīt Latvijā. Līdzīgu komplektu TAVA plāno izveidot par katru no Latvijas gadalaikiem, kur galvenie varoņi būs dažāda vecuma un sociālā statusa tūristi no Latvijas augsti prioritārajiem mērķa tirgiem (Zviedrija, Somija, Krievija, Igaunija, Lietuva, Vācija). Šogad plānots izgatavot vēl divus video materiālu komplektus.

Saites:
Video īsfilmas: http://tava.gov.lv/tava/index.php?kd_id=2934
Interaktīvā prezentācija: http://tava.gov.lv/tava/index.php?kd_id=2927

Papildus informācija:
Didzis Sprūds, tel. 67358125
didzis.spruds@latviatourism.lv

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru