2013/05/13

Latvijā izstrādāta spēle gūst atzinību AppStore

Latvijas uzņēmums „Be Intellect” ir publicējis Apple AppStore vietnē spēli „Tap Swipe – Space adventure”, kura tādējādi ir pieejama iOS lietotājiem visā pasaulē. Spēle ir balstīta uz jaunizdomātu spēles ideju, kura, iespējams, uzsāks jaunu spēļu attīstības virzienu. Spēle jau gūst lietotāju un profesionāļu atzinību. Šobrīd top arī spēles Android versija.
 
„Spēles ideja ir balstīta uz koordināciju un ritma izjūtu. Savienojot šīs divas lietas, ar koordinācijas palīdzību vācot punktus, un ar ritma palīdzību tos iegūstot, tiek panākta spēles gaita, kura spēj aizraut,” par jaunu spēli stāsta „Be Intellect” valdes priekšsēdētājs Kristaps Beitiņš.

Spēles stāsts vēsta par to, ka pasauli ir nomācis vīrus, kurš jau paprasījis daudzu cilvēku dzīvības, bet kāds zinātnieks ir atklājis, lai iegūtu zāles pret šo vīrusu ir nepieciešami kosmosa putekļi. Tiek izveidota kosmonautu komanda, kuri dodas kosmosa misijā, lai savāktu kosmosa putekļus, tos atvestu uz zemi un izglābtu cilvēci. Spēle ļauj katram tās spēlētājam sēžot mājās, vai parkā uz soliņa ar savu spēļu ierīci, justies kā varonim izglābjot pasauli.

Lielu darbu produkta veidošanā ir ieguldījis dizainers Guntars Šmits, kurš izveidoja visu vizuālo daļu šai aplikācijai, kā arī uzņēmums „Burnin Ape”, kurš piedalījās spēles izstrādē. 

Lai gan spēle ir tikko kā iznākusi, tai jau tiek veidota nākamā daļa, kura priecēs ar daudziem jauniem un pilnveidotiem līmeņiem. 

Kristaps Beitiņš atzīst, ka darbs pie aplikācijas izveides ir bijis daudz sarežģītāks, nekā tas sākumā paredzēts, bet labā aplikācijas ideja un ticība tam, ka viss izdosies neļāva visam atmest ar roku un padoties, kas arī vainagojās ar veiksmīgu iznākumu.

"Sadarbība ar Apple ir ļoti patīkama, taču diezgan sarežģīta birokrātijas un stingro noteikumu dēļ. Lai iekļūtu AppStore, uzņēmumam „Be Intellect” nācās iziet dažādas pārbaudes, lai apliecinātu, godīgos mērķus un to, ka juridiski ar uzņēmuma darbību viss ir kārtībā. Lai uzsāktu aplikācijas tirdzniecību bija, jāiegādājas tirdzniecības atļauja, kura maksā 99$ un ik pēc gada tā ir jāatjauno. Turklāt, aplikācija bija jānosūta uz AppStore apstiprināšanai. Daudziem produktiem apstiprināšanas process ir liktenīgs, šajā procesā ir iespējams lēmums, ka aplikācija ir jāpārveido, vai arī aplikācija neatgriezeniski netiek akceptēta tirdzniecībai," pieredzē dalās Kristaps Beitiņš.

Kristaps Beitiņš norāda, ka pasaules aplikāciju tirgus ir kļuvis ļoti sarežģīts un šobrīd tajā jau ir grūti gūt panākumus bez lieliem ieguldījumiem, vai bez lieliskas spēles idejas. Taču šajā nozarē izaugsmes potenciāls ir milzīgs, jo eksperti prognozē, ka līdz 2015.gadam apgrozījums aplikāciju tirgū sasniegs 25 miljardus dolāru gadā. 

Uzņēmums „Be Intellect” ir uzsācis stabilu darbību šajā nozarē ar mērķi kļūt vienam no vadošajiem aplikāciju ražotājiem pasaulē un šobrīd jau paralēli attīsta vairākus produktus, kuri jau izstrādes laikā ir guvuši lietpratēju atzinību. 

Spēle „Tap Swipe – Space adventure” maksā 0.99$.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru