2013/09/30

"PR@Mail" un "CorpMedia" samazina cenas: Lats = Eiro

Ieviešot cenu lapas eiro no 1.oktobra, pretēji bažām pat cenu pieaugumu, pakalpojumu izmaksas ir būtiski samazinājuši sabiedrisko attiecību jomā strādājošie uzņēmumi “PR@Mail”, kas specializējās preses relīžu jomā, un “CorpMedia”, kas specializējās korporatīvo mediju jomā. Cipari nemainās, mainās tikai valūta. Tas, kas iepriekš maksāja 100 latus, no 1.oktobra maksās 100 eiro. “PR@Mail” un “CorpMedia” plāno cenas samazinājumu kompensēt ar pasūtījumu pieaugumu.

“Es jau iepriekš, publiski komentējot eiro ieviešanu Latvijā, ierosināju visiem pakalpojumu sniedzējiem pārskatīt savas cenas, cenšoties pielīdzināt latu ar eiro. Latvijā daudzviet pakalpojumu cenas ir neadekvāti augstas, tāpat arī algas un citas izmaksas. Centrāleiropas valstīs 1000 eiro alga ir liela, kamēr Latvijā pat 1000 lati šķiet nepietiekama. Mums ir jācenšās būt daudz pieticīgākiem!” mudina “PR@Mail” un “CorpMedia” īpašnieks, sabiedrisko attiecību speciālists un politikas procesu komentētājs Kristians Rozenvalds. 

“Ko tas līdz, ka man ir noteiktas augstas cenas? Pašapmāns! Ja būtu tā, ka visas manas šodienas darba stundas būtu izpārdotas, tad, protams, cenas būtu jāceļ. Bet Latvijas realitāte ir pretēja, jo pārdot izdodas vien nedaudz, arī tāpēc, ka tiek turēta augsta cena, cerībā, ka daži maksātspējīgie klienti kompensēs dīkstāvi,” savā un citos Latvijas uzņēmumos novērojis Kristians Rozenvalds. 

“Es gribu darīt to darbu, kas man patīk, to, kas man vislabāk padodas! Gribu būt labākais savā jomā! Tā savulaik ar savu publisko runu iedvesmoja Stīvs Džobs. Pirms pāris gadiem mani Karpatos uzrunāja kāda ļoti ticīga viesu mājas īpašniece, kura stāstot par savu biznesu teica, ka Dievs taču visu redz, un ja tu ar mīlestību darīsi savu darbu, tad tam noteikti sekos arī novērtējums, tai skaitā nauda,” par savu biznesa filozofiju stāsta Kristians Rozenvalds. 

“Es ticu preses relīzēm! Arī laikā, kad komunikācijā pieaug sociālo mediju nozīme, preses relīzes aktualitāte nav zudusi, jo arī sociālajos tīklos ir vajadzīgs vēstījums. Savukārt interneta portālos, avīzēs, žurnālos, radio un TV, preses relīzes nozīmība ir vēl vairāk pieaugusi, jo ierobežoto resursu dēļ redakcijas satura veidošanā preses relīzes izmanto aizvien biežāk,” norāda Kristians Rozenvalds. 

“Tāpat es ticu korporatīvajiem medijiem! Tā ir iespēja mērķēti uzrunāt savu auditoriju, tai skaitā darbiniekus, esošos un potenciālos klientus, kā arī personas, kuras pašas izrādījušas interesi par konkrētas organizācijas darbību,” norāda Kristians Rozenvalds. 

“CorpMedia” korporatīvo mediju jomā darbojas jau 10 gadus, specializējoties korporatīvo avīžu un žurnālu izdošanā, bet pēdējos gados veido arī elektroniskos izdevumus, piemēram ikmēneša vai ceturkšņa ziņu lapas. “CorpMedia” ir veidojuši žurnālus un avīzes partijām, ministrijām, pašvaldībām, finanšu, auto, būvniecības, telekomunikāciju, tirdzniecības, izglītības, IT un citās jomās strādājošām organizācijām, iegūstot Latvijā vislielāko pieredzi korporatīvo mediju jomā. 

“PR@Mail” ir sabiedrisko attiecību jomā strādājošs Latvijas sabiedrisko attiecību uzņēmums, kas specializējas preses ziņojumu rakstīšanā un izsūtīšanā. “PR@Mail” ir izstrādājusi īpašu preses relīžu izsūtīšanas programmu un metodi. Žurnālistiem tiek nosūtīts tikai e-pasts ar tūlītēji pārskatāmu tekstu un norādēm uz ilustrācijām internetā. Preses relīzes tiek arī arhivētas internetā, tāpēc tās ir žurnālistiem viegli pārskatāmas un pieejamas.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru